segalanya disini...

Thursday, May 6, 2010

KiSaH tAmaT FiNaL eXamku....


Alhamdulillah aku dah tamat final exam 4 sem ke5 nie...setelah beberapa hari bertungkus-lumus menelaah notes (betul ke nie?) aku akhirnya berjaya mengharungi detik2 terakhirku di kolej..walaupun x dapat jawab dengan jayanya sangat..hopefully..kuar result nti ok la..padan dengan usaha aku yang tidak seberapa tu..skrng ni aku hanya bertawakal sahaja...insyallah Dia akan tolong...
berakhirnya paperku..maka ini secara automatiknya..cuti pn bermula....yeahh..!!even...cuti just 2 week, aku tetap bersyukur...hehehe...selepas pper aku yag paling last iatu malaysian studies aku mengambil kesempatan untuk beberapa hri ini untuk rest d hostel...tdr puas2..dalam planku..3 days after exam bru aku blik menjenguk rumahku...huhu...nk tgk konsert mini hot fm d padang merdeka..(near my hostel)..nasib bek..
but aku nak ambik kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih utuk kengkawan aku yg sama2 stay d oztel especially my friend..stephanie, suhaima n diana...yg penuh dengan keceriaan..gelak tawa..lucu..dan perangai yg macam2 smpi aku x kering gusi...evev tym tension final pun masih sempat melepak..zalan2 cuci mata..mengunjungi center point, suria sabah, karamunsing..terutamanya Gaya street...biarlah..even apa yang kita study bertungkus-lumus 2 x masuk sangat..but..kita tetap menjawab soalan 2 dengan sedaya upayanya...selebihnya..kita serahkan pada LECTURER untuk tentukan smua answer2 kita 2 kn...huhu..
sem depan akan mengundang aku dan korang smua dengan penuh senyuman...yg penting...semangat terakhir di kolej..heheheheh....

No comments:

Post a Comment