segalanya disini...

Sunday, December 5, 2010

Ibadah Di Malam Hari..




Bismillahirahmannirrahimm....


"Ya Allah, bagi-Mu segala puja dan puji, Engkaulah yang mengatur langit dan bumi serta segala isinya. Bagi-Mu sugal puja dan puji, Engkaulah raja segala langit dan bumi serta segala isinya. Bagi-Mu segala puja dan puji, Engkau Maha Besar, Janji-Mu benar, perjumpaan denagn-Mu juga benar, firman-Mu benar, syurga itu benar, neraka itu benar, para nabi dan juga rasul benar dan Muhammad s.a.w itu benar dan kiamat itu benar.Ya Allah, kepadaMu aku berserah diri, kepadaMu aku beriman, kepadaMu aku menyerahkan semua urusanku, kepadaMu aku kembali, keranaMu aku memusuhi dan kepadamu aku menuntut, maka ampunilah segala dosaku yang telah aku lakukan dan belum aku lakukan dan yang aku rahsiakn dan yang aku nyatakan, Enagkaulah Dzat Yang Maha dahulu dan Dzat Yang Maha Terakhir, tiada Tuhan selain Engkau".

(Al-Bukhari no 1120,6317,7385 dan Muslim no.769).

No comments:

Post a Comment