segalanya disini...

Sunday, November 14, 2010

keliru....

keliru...memang keliru....keliru d mnakah akan ku jalani practical slps ini.hyatt? sutera harbour? shangri la? rasa ria? nexas?huh..penat otakku b'putar2.x jua ku temui jawapn utk itu.tolong aku.....plesss...!!!!
tmpt memang bnyk....tp bkn smu aku dpt p...masing2 ada alasan tersendiri...cma kini ada 2 pliha...grand dosett hotel yg d labuan n yg 1 lg d macropolo d tawau...aku bingung deh sndri...yg lain2 2 bulat2 dkensel...aku yg x mao ka...durg yg x maoo...sama sja bg aku...dipersilakn aku utk tolak habis2an...konon la...hahahah...
tp btl jua la...aku x mo p cna...teda oztel...klu ada pn...tym krja x ble kenen pki tdg..apa brg...tp menurut kenyataan chef engelbert durg bt mcm 2 coz..ada guest yg x mo kna serve oleh yg pki tdg...terutamanya guest yg memegang title org putih...durg ckp islam nih terorist....x fhm aku...
tp d semenanjung hotel pnyala bnyk...tp family pla yg x mao aku p cna...jauh kenen...padahal penglman sgt pnting utk aku memajukn diri...tp aku tahu family aku x mau ada apa2 yg t'jd pd diriku...dorg syg aku..aku lg la syg dorg... tp actually jarak bkn penghalang utk aku jd maju...
so....dlm kekeliruan ini...aku cba jua berusaha mendapatkan tmpt yg aku kira aku ble p...wlpn..yg pastinya skrg cma ada 2 tmpt jd pilihanku...
ya Allah..bantula aku...

2 comments:

  1. ddoakan Allah bg yg t'baik buat ko..Amiin..^_^..
    yati,cmna ko bt yg 'read this' 2?xpndai bt recent post..yg otomatik nama blog kwan naik atas klu dia update..
    add gadget kn?lpas 2 klik yg mna 1?. msih jhil IT lg..hoho

    ReplyDelete
  2. amin....meyda...ko sdh siap blog ko ka nie...sory sy btl2 lpa replay....

    ReplyDelete