segalanya disini...

Monday, December 6, 2010

Detik-Detik Terakhirku Di ATIC

Assalamualikum wtb...





biasanya sehari sebelum balik ke kg halaman sy akan mengemas barang2 keperluan utk dibawa pulng bercuti...tp percutian ku kali ini adalh kerana pengajian ku di ATIC sudahpun berakhir dgn jayanya...walaupn sy menambah 1 sem utk mengulang kembali subject foos cost control (FCC). so..secara automatiknya...aku menuntut di kolej ni selama 7 semester...(",)..window shopink sllunya akan kmi jalankan wlpun tnpa membeli apa2....janji senang hati...otak cergas..ceh,,...huhu...kebetulan aku blik jatuh pada hari isnin..so..masa hari ahad tu..kmi..(dgn geng2 sekepala la tu)..berhajat melakukan tawaf d tamu gaya street (dpn bawah tmpt tnggl jeee...).tp..blum pn smpi separuh p'jlanan...hujan trun lalu membataskan p'gerakan kaki...kecian penjual2 d tamu tu kna hujan..tp hujan tu x lama...x smpi 1 jam..matahari kembali memancarkn cahayanya...dan jasanya itu memberikan kami greenlight utk menyambung kembali perjalanan yg tertunda sebentar td..tp, destinasi seterusnya adalah di segama...proses pencarian bakul pakain...besala kn..time blik kg ni..bnyk pkaian yg perlu dibawa...time dtg, beg cuma 1...tp..masa blik tu la...berbeg-beg sampah d keluarkan dr locker, dimasukkn dlm beg..dan dibawa terus balik ke rumah..heheh...(sampah yg berjasa..)

dalam berjalan2 tu smpat jg la membeli baju utk bapa n shawl utk diriku sndri...ingat mo bli utk mak sekali..tp..x tau nk beli apa..(nti la aku belikan dia..yg lg cantik..heheh) masa 2..hujan trun lg...lebat...tp..mcm org ckp.."redah jela.."
so..apa lg...berlari ;a kmi p bngunan sblh...heheh...

smpi oztel...singgh study room kejap..join kwn2 yg ln..kc hbis mknn durg..kekekek...punyalah penjahat....:))..kira2 jm 3 lebih g2..aku naik p bilik..kemas segala barang2...kecuali tilam, katil, n bantal kesayanganku...ingat mo bwa balik jua bantal tu tp...bantal tu bukan milikku yg sebenar,,,sy cuma peminjam..heheheh...thx aa bantal...bnyk jasa ko sma aku...ko jg tilam...ko melenakan setiap malamku...thank you very much.....finally...siap jg aku berkemas...segala notes tu wakaf jak la utk junior2...dlm 3 jm bgtu..siap sdh aku berkemas...alhmdllh...lega...x bnyk sdh yg mo dfikir.......INILAH AKTIVITIKU SEHARI SEBELUM BALIK KAMPUNG...


"Ya Allah, janganlah perpisahan kami pada hari ini memutuskan hubungakn kami Ya Allah...kmi redha jika itu yg terbaik bt kmi..jadikanlah ilmu yg kami perolehi ilmu yg bermanfaat buat kmi..mudahkanlah urusan kami ya Allah..sesungguhnya hanya kepadaMu kami memohon pertolongan...amin ya Rabbil Alamin..."

untuk sahabat2ku...teruskan perjuangan...perjalanan masih jauh...life must go on...i'll miss u all..korang melengkapkan hidupku sepanjang bergelar pelajar IPTS.kenangan diantara kita sentiasa dlm ingatanku..InsyAllah...
aku x akan melupakn kmu kecuali kamu yg melupakan aku...cayok2...

GRADUATION TOGATHER..2011..

No comments:

Post a Comment